Quan la rehabilitació protèsica requereix restablir tant volum dental com de geniva i os, hem de recórrer a les sobredentadures.
Les sobredentadures que tenen un millor comportament són les realitzades a través d'una barra fresada de titani amb locators cargolats.
La barra fresada anul·la totes les forces laterals, anteroposteriors i circumferencials, mentre que els locators procuren la fixació vertical de la pròtesi.
En situar els locators cargolats sobre la barra, són de substitució automàtica amb el seu tornavís corresponent.
Mitjançant el disseny Cad Cam podem fer diversos dissenys pel que fa a volums per escollir aquell que considerem el més adequat. Podem jugar amb la posició dels locators així com amb els gruixos i alçada de les pròtesis.
Així determinem els volums més adequats per a cada material perquè la pròtesi sigui resistent, estètica, higiènica i harmònica.